Influencerii reprezintă o categorie de persoane pe care românii nu au asimilat-o prea bine. Cunoscuți ca fiind cei care fac 2-3 poze și iau „cașcavalul gros”, influencerii au încercat mereu să se apere și să spună că ei chiar muncesc și că nu oricine poate face ce fac ei. Însă, mulți dintre ei nu au trecut testul lansat de un tânăr ingenios.
Aproape că nu este zi în care să nu fim bombardați de reclame și promovare de produse din partea influncerilor. Nici nu mai contează că au folosit sau nu produsul pe care îl bagă pe gât fanilor, important este să vină banii. Influencerii promovează orice, de la produse cosmetice, la mașini, la electrocasnice, la ceaiuri, dar se pare că Pete, un tânăr cu multă imaginație le-a venit de hac.
Acesta a inventat un brand de brânză, „Brânza Regelui” și a început să trimită pachete de PR celor mai cunoscuți influenceri de la noi pentru a vedea dacă pică sau nu în plasa lui. Pete a intitulat brânza după Regele Carol al Marii Britanii, iar asta pentru că a știut că o astfel de poveste este momeala perfectă pentru influenceri.
Influencerii au prins momeală în timp record
Tânărul s-a dus în piață, a cumpărat brânză obișnuită, a împachetat-o frumos și a trimis-o către influenceri precum Alina Ceușan, Oana Roman, Denisa Filcea, Alexia Eram, Mimi, Ana Morodan, dar și mulți alții.
Nu a durat mult timp, iar din 16 nume alese, în plasa lui au picat 8 influnceri, printre Alina Ceușan, Ana Morodan, Oana Roman, Ioana Grama, Denisa Filcea, Gabriel MG, Claudisky și Theo Zeciu. Fiindcă Alina Ceușan și Ioana Grama locuiesc în Cluj, iar Pete nu avea cele mai rezistente cutii, influencerele au fost înlocuite cu Silviu Faiăr și Selly.
Fără să mai stea prea mult pe gânduri, tânărul a livrat personal coletele, iar influencerii s-au pus pe treabă. Promovarea #brânzaregelui a început de îndată. Asta poate fi o lecție pentru cei din online care tind să dea crezare influencerilor.