În ultima vreme, românii se luptă cu facturile la energia electrică. Scumpirile și-au pus amprenta și aici, iar cetățenii sunt nevoiți să scoată din buzunar mai mulți bani decât de obicei. Un român a fost puțin mai ghinionist și a trebuit să plătească o factură uriașă, mai exact, regularizarea din ultimii trei ani.
Românii s-au obișnuit să povestească totul pe Facebook, iar uneori, povestirile lor pot fi o lecție pentru alții, Este și cazul unui bărbat care a avut parte de o surpriză neplăcută atunci când a primit factura de la Enel. Era vorba despre o regularizare pe ultimii trei ani, deși de aproape un an a schimbat furnizorul. Actual furnizor Hidroelectrica, aceasta s-a trezit că are de plată o sumă exorbitantă.
„Fost client Enel, actual client Hidroelectrica din iunie 2022. Enel mi-a trimis o factură de aproape 8000 de lei, cu titlul de regularizare 24.12.2018-27.06.2022, cu explicația.
<< În urma verificărilor efectuate, dorim să vă informăm faptul că o echipă a operatorului de distribuție zonal a efectuat o citire de verificare a aparatului de măsură ce deservește locul de consum mai sus menționat. Dorim să vă aducem la cunoștință faptul că, în data de 27.06.22 contorul seria 0010007123xxxxx afișa indexul 35978.
În aceste condiții am emis factura 110010xxxxx în valoare de 7.981,62 lei, factură ce a fost transmisă către dumneavoastră în dată de 22.05.2023.
De asemenea va informăm că pe pagina 4 a facturii regăsiți perioadele facturate, prețul aplicat pentru fiecare perioadă separat, cât și plafonările conform ordonanțelor în vigoare>>.
În urma unor discuții greoaie și foarte încurcate cu Enel, ce s-au întins pe aproape o lună și jumătate, nu mi-a mai rămas decât o plângere la ANRE sau achitarea facturii”, a scris bărbatul pe Facebook, potrivit ziare.com.