Reclamă

Vagoane fără aer condiționat și locomotive defecte transformă călătoria cu trenul într-un coșmar.

Călătoria cu trenul sau în unele cazuri cu avionul a devenit dificilă pentru pasagerii din România în mijlocul valului de căldură insuportabilă. Restricții de viteză și întârzierile semnificative au făcut ca călătorii să sufere de disconfort extrem în vagoanele sufocante, în condițiile în care aerul condiționat nu funcționează corespunzător sauH deloc.

Drumul cu trenul, un coșmar pentru călători în aceste zile

Transportul în comun în aceste zile toride a devenit un coșmar pentru români. De altfel, în mediul online au circulat imagini inclusiv din avion în care românii se plâng de condițiile insuportabile de călătorie. Toate din cauza căldurii extreme care a lovit România.

Un incident care ar fi putut să pună viața călătorilor în pericol a avut loc pe ruta București – Iași, luni. Locomotiva trenului IR 1663 s-a defectat, lăsând sute de călători pe câmp în vagoanele fără aer condiționat.

Temperaturile înregistrate în vagoane au atins 45 de grade Celsius, transformându-se în adevărate saune. Personalul trenului nu a furnizat apă călătorilor, care s-au descurcat cum au putut. Situații similare au fost semnalate și pe alte rute, cum ar fi trenul IR 1754 Suceava – București și trenul IR 1983 București Nord – Constanța. În ambele cazuri au existat situații în care unor pasageri li s-a făcut rău din cauza căldurii.

Întârzierile în călătoriile cu trenul au devenit tot mai mari în aceste zile. Astfel, călătorii se plâng de condițiile deplorabile și periculoase prin care trebuie să treacă. Pasagerii s-au plâns de lipsa freonului în instalațiile de aer condiționat, ceea ce a dus la temperaturi extreme în vagoane.

În lipsa aerului condiționat, pasagerii trenurilor „de foc” au folosit evantaie, batiste sau reviste pentru a se răcori..

Din cauza valului de caniculă, multe dintre trenuri au mari întârzieri. În gara din Chitila, de exemplu, pasagerii unui tren interregio au fost nevoiți să aștepte mai multe ore din cauza defecțiunii locomotivei. Revoltați, călătorii au cerut explicații pentru această situație critică.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro