Oana Roman este cunoscută pentru sinceritate cu care spune pe nume lucrurilor. Vedeta nu s- a ascuns niciodată și a preferat să spună adevărul, chiar dacă, uneori, poate durea. Cele mai recente „victime” ale sincerității ei sunt vedetele care au copii.
Înainte de a fi vedetă, Oana Roman este mamă. Pentru ea, cea mai importantă ființă este nimeni alta decât Isabela, fiica ei. Nici pentru Isabela nu este deloc ușor ca mama ei să fie celebră. Însă, pentru a face copilărie ei mai frumoasă, vedeta a decis să o țintă departe, momentan, de tot ceea ce înseamnă lumea online-ului.
Deși multe vedete de la noi spun asta, puține sunt cele care se țin de cuvânt. Gina Pistol sau Nicole Cherry sunt doar câteva dintre exemplele de mămici care și-a expus copii în online. De fapt, de asta este și deranjată Oana Roman, de faptul că multe aleg să facă reclame cu ajutorul celor mici.
Oana Roman nu se folosește de fiica ei în campanii publicitare
Oana nu poate să înțeleagă gestul lor, mai ales că și ea este mămică, dar nu recurge la asta. Fiica lui Petre Roman consideră că sunt și alte variante prin care poți face bani, fără să îți exploatezi copilul în social media.
„Eu trăiesc din Instagram și din Facebook, din campanii de influencing, fără să îmi implic copilul vreo secundă în aceste campanii. Se poate. Este multă muncă, dar se poate. Alții își explotează copiii în toate campaniile posibile.”
Reclamele care au ajuns la Oana Roman nu sunt doar cu produse destinate celor mici. Vedeta susțin că acești copii sunt văzuți ca un magnet pentru aprecieri în online.
„Nu vorbim de jucării sau pampers, ci de lucruri care nu au legătură cu un copil. Din acest motiv am hotărât că Isa nu va fi expusă și o să se expună ea singură dar nu acum, ci când va fi mai mare și poate decide singură”, a spus Oana Roman pentru Viva.ro