Reclamă

Evoluția constantă a tehnologie arată că în viitor, rețelele de socializare vor arăta complet diferit. Cel mai elocvent exemplu în acest sens este legat de faptul că Meta pune bazele propriei rețele de socializare. Aceasta va fi descentralizată și se va baza mai mult pe text, în detrimentul imaginilor.

Instagramul viitorului conține mai mult text decât imagine?

Noua rețea la care lucrează Meta are câteva nume de cod precum P92, Project 92 și Barcelona. Cei care vor să se conecteze la aceasta o vor putea face prin Instagramul actual.

Proiectul inovator va fi condus de directorul executiv al Instagram. Adam Mosseri va coordona programul ” Grupul de produse de partajare”. Sub acesta vor fi susținute rolele axate pe creatori, arată date publicate de The Information.

Meta și-a propus să contureze un plan cu mai mult text pentru „ecosistemul” Instagram. Echipele de specialiști lucrează deja de câteva luni la această inițiativă.

Facebook’s new rebrand logo Meta is seen on smartpone in front of displayed logo of Facebook, Messenger, Intagram, Whatsapp and Oculus in this illustration picture taken October 28, 2021. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

La finalul lui 2022, Instagram lansa pe piață „Notes”. Această funcție permite distribuirea statusurilor scurte în DM. Aceasta face parte tot din planul de integrare a părții de text. Mai mult, unii specialiști sunt de părere că prin aceste schimbări, Instagram ar urma să semene izbitor cu Twitter.

Un dezvoltator italian de dispozitive mobile a scos la iveală un prototip care reflectă viitorul rețelei de socializare. Specialistul se ocupă cu ingineria inversă codului Instagram.  Conform acestuia, Meta se folosește de motto-ul ” Instagram pentru gândurile tale”.

Explorăm o rețea socială descentralizată de sine stătătoare pentru schimbul de actualizări de text”, au explicat reprezentanții Meta.

Mulți dintre utilizatorii de Instagram, mai ales cei care sunt creatori de conținut nu văd cu ochi buni transformările din viitor. Aceștia susțin astfel de modificări nu ar fi necesare.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro