Reclamă

În ultima vreme, Wizz Air se confruntă cu din ce în ce mai multe probleme în ceea ce privește cursele pe care le operează din România către alte țări. După ce zilele trecute, zeci de pasageri au rămas neîmbarcați din cauză că nu au mai prins loc, deși plătiseră pentru el, o nouă problemă a apărut aseară.

Călători români sunt urmăriți de ghinion de câteva zile. Wizz Air întâmpină din ce în ce mai multe probleme care par să țină de logistică și administrare. Săptămână trecută, compania a fost acuzată de pasageri că pun la vânzare mai multe bilete decât locurile disponibile dintr-o aeronavă.

Atunci, Wizz Air și-a cerut scuze și a pus totul pe seamă defecțiunilor tehnice. Potrivit comunicatului de la acea vreme, avionul inițial s-a defectat, așa că a fost nevoie de înlocuirea lui cu un avion mai mic.

Noi întârzieri pe Aeroportul Otopeni la cursele operate de Wizz Air. Pe cine dă compania vina

Ieri seară, pe Aeroportul Otopeni, povestea s-a repetat. Pasagerii au fost nevoiți să aștepte minute bune din cauza unei confuzii. Mai exact, cifrele curselor de zbor au fost schimbate din neațenție. Compania a afișat ”W6” (Wizz Air) în ”W4” (Wizz Air Malta).

„Schimbarea datelor de zbor a presupus reintroducerea manuală în sistemul de procesare a informaţiilor referitoare la cursele respective. Asta a determinat întârzieri care doar punctual au depăşit 1 oră”, a precizat CNAB, potrivit News.


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro