Reclamă

Colapsul financiar din America a produs o isterie generală nu doar în rândul celor care aveau depozite în băncile care s-au prăbușit. Silicon Valley Bank este oficial cea mai mare unitate bancară care a falimentat după criza din 2008. Una de șoc lăsată de acest colaps în sistemul monetar global nu va putea fi cu siguranță ștearsă prea curând. În acest moment, autoritățile caută cele mai viabile soluții cu ajutorul cărora deponenții băncii să își primească banii înapoi.

Americanii sunt îngrijorați acum și de faptul că dobânzile ar putea crește.

Silicon Valley Bank a fost axată în ultimii ani inclusiv pe partea de finanțare a companiilor de tip startup. Astfel, în urma colapsului unele dintre cele mai cunoscute branduri ar putea fi afectate.  Printre acestea se numără:

Unul dintre cele mai celebre branduri finanțate de Silicon Valley Bank – Roblox

Compania de jocuri online a declarat un aport de 5% din totalul fondului deținut era deținut de Silicon Valley Bank. Este vorba despre aproximativ 3 miliarde de dolari.

ROKU

Unul dintre cele mai mari branduri de producție a dispozitivelor de streaming a ales să depoziteze la SVB aproape 500 de milioane de dolari.

Buzzfeed

Companie de media recunoscută la nivel mondial a colaborat de asemenea cu SVB. Conform reprezentanților acestei, peste 50 de milioane de dolari în numerar aparținând societății erau depuși la banca falimentată.

Astra Space

Marea companie producătoare de rachete a ales de asemenea să păstreze fondul în cadrul acestei bănci.

Rocket Lab USA INC

De asemenea, Rocket Lab USA INC este o altă societate producătoare de rachete care a depozitat la SVB peste 38 de milioane de dolari.

Circle

Și companiile din sfera criptomonedelor au ales să lucreze cu banca Silicon Valley. Circle a depozitat 3,3 miliarde de dolari în depozitele creditorului intrat în faliment.

Payoneer

Un important furnizor de plăți online a raportat se asemenea că a ales să depună banii companiei în depozitele Silicon Valley Bank.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro