Reclamă

Nu mai este un secret pentru nimeni că Inteligența Artificială a căpătat o amploare uriașă în numeroase sectoare de activitate. AI a înlocuit mâna și ochiul uman în medicină, tehnologie, turism și chiar comerț mai nou. Mulți angajați din această sferă și-au pierdut deja locurile de muncă, iar fenomenul pare abia la început în acest sens. După Auchan România care a anunțat că în viitorul apropiat va renunța la angajați pentru a introduce casele de marcat bazate pe Inteligența Artificială, un alt mare brand urmează aceeași direcție.

H&M va concedia oameni după ce le va testa inteligența

H&M este unul dintre cele mai mari brand-uri de piese vestimentare, având la bază un concept suedez. Brandul are o adevărată tradiție în spate fiind pe piață din 1947. Compania vrea să se adapteze vremurilor astfel că a decis deja să se alinieze trendului de a implementa AI în sfera comerțului.

Astfel, în curând, H&M va concedia 1500 de angajați pentru a pune în practică munca prin Inteligența Artificială.

Angajații H&M trebuie să treacă prin anumite teste de cunoștințe generale, dar care țin și de personalitate. Vestea dureroasă pentru angajații acestui brand vine după ce la finalul lui 2023, reprezentanții anunțau că 1500 de angajați vor pleca din companie. Sectoarele de activitate din care aceștia fac parte sunt comerț electronic, logistică și dezvoltare servicii digitale.

Presa suedeză a scris deja despre această schimbare din sfera comerțului.

În apărarea angajaților H&M sare un reprezentant al unui sindicat suedez, Unionen. Oficialul susține că primește telefoane din partea angajaților devastați de această veste. Cei mai mulți dintre ei au dezvăluit că au trecut prin nu mai puțin de 30 de teste de inteligență.

În România există la ora actuală 57 de magazine ale acestui brand. Compania mamă, nu și-ar fi arătat deocamdată intenția de a implementa testele respective în toate țările în care are reprezentanțe.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro