Utilitatea butonului „Sunt norocos”. Google este cel mai utilizat motor de căutare din lume. A fost lansată la 4 septembrie 1998, într-un mic garaj, de doi tineri studenți. 25 de ani mai târziu, acest lider mondial a construit un adevărat imperiu pe internet.

Încă necontestat, acesta stabilește adesea recorduri în ceea ce privește rezultatele financiare: în 2021, Alphabet, compania mamă a Google, a raportat o cifră de afaceri de 257,6 miliarde de dolari.

Deși este foarte ușor de utilizat, iar interfața este perfect ergonomică, acesta are totuși câteva funcții puțin cunoscute. În termeni absoluți, o căutare bine definită pe Google este exact ceea ce vă doriți.

Cu toate acestea, uneori trebuie să depuneți mult efort pentru a obține un rezultat satisfăcător. Dar gigantul web s-a gândit la toate. V-ați întrebat vreodată la ce folosește butonul „Sunt norocos”? Este o caracteristică care economisește timp!

Utilitatea butonului „Sunt norocos”: Cum funcționează?

Sursa: Social media

În general, atunci când vă aflați pe platformă, introduceți un cuvânt sau o frază, apăsați butonul de căutare Google și veți obține o pagină de rezultate cu o listă de site-uri web care corespund cuvintelor cheie. O problemă frecventă: interogarea de căutare este atât de generică încât Google afișează nenumărate rezultate pe care trebuie să le verificați una după alta.

Dar se pare că butonul „Am noroc” vă economisește mai mult timp, deoarece ocolește această listă de sugestii, permițându-vă să mergeți direct la pagina care este în fruntea rezultatelor pentru fraza pe care ați introdus-o. Așadar, în funcție de interogare, primul rezultat este adesea cel mai bun. Acest mic ajutor vă economisește câteva secunde în plus atunci când parcurgeți lista de rezultate ale căutării.

De-a lungul anilor, această funcție a evoluat. În 2010, motorul de căutare a introdus „Google Instant”, care permite o căutare instantanee și mai inteligentă și mai rapidă. Puteai să dai clic pe primul rezultat fără să mergi pe o pagină de rezultate separată, ceea ce reprezenta o formă de redundanță.

Doi ani mai târziu, Google a adus noi îmbunătățiri: atunci când treceți peste butonul „lucky me”, sunteți direcționat către unul dintre numeroasele site-uri secundare ale Google. Dar, din nou, această funcție își îndeplinește încă scopul inițial.