Pasageri fără locuri
Gerry Harrington, în vârstă de 62 de ani, își rezervase locul pe rândul 35, în zborul de la Aeroportul Stansted la Dublin, pe 21 octombrie.
Dar, când el și alte opt persoane s-au îmbarcat în avion, s-au trezit blocați în spate și nu aveau unde să se așeze, când au descoperit că rândurile se terminau la 33.
„Ne îndreptam spre Dublin pentru a participa la un turneu de Subbuteo, dar când ne-am urcat în avion, ne-am căutat rândul nostru, care nu exista. S-a întâmplat cu câțiva oameni și, dintr-o dată, ne-am trezit cu toții în spatele avionului, fără locuri și cu toții întrebându-ne ce s-ar putea întâmpla. Toată lumea își arăta biletele de îmbarcare și era clar că s-a produs o greșeală. Cei de la Ryanair ne-au spus că, dacă coborâm, am putea primi câte 250 de lire sterline fiecare și ne vor caza în acea seară, iar apoi vor face rost de un zbor dimineața, dar am fi pierdut turneul. Oamenii din avionul acela aveau nevoie să ajungă acasă, iar noi nu, așa că am coborât din avion”, a spus Gerry.
„Au trimsi un avion mai mic”
Gerry, din Haverhill, în Suffolk, a postat pe internet o înregistrare video cu el și cu oamenii înghesuiți într-un spațiu din spatele avionului.
În imagini se vede cum un membru al personalului, îmbrăcat într-o vestă de înaltă vizibilitate, cere prin radio asistență pentru a rezolva problema.
„Toată lumea de aici a plătit pentru locuri, a plătit pentru locuri, a plătit pentru locuri, a plătit pentru locuri. Suntem blocați în partea din spate a avionului nu pentru că au suprarezervat, ci au trimis un avion mai mic,” a spus Gerry.
Gerry a postat imaginile pe Facebook cu descrierea: „Bucurați-vă de oameni. Aeroportul Stansted vineri, 21 octombrie. Au trimis un avion prea mic pentru a lua toți pasagerii.”