În mijlocul programului încărcat al vieții, poate fi incredibil de dificil să gestionezi timpul în viața profesională și personală.
Este posibil să ratați participarea la întâlniri, să pierdeți mesele, să uitați să vorbiți cu cei dragi pe tot parcursul zilei și altele! Dar ceea ce este afectat cel mai mult este nivelul de productivitate. Acest lucru vă poate oferi stres și anxietate inutile.
Faceți treaba instantaneu în momentul în care o vedeți
Dacă observați brusc o muncă care trebuie făcută, dar amânați, atunci condiționați-vă imediat mintea să facă lucrul în 2 minute. Dacă vă stabiliți o limită de timp fixă, veți putea termina munca într-un mod mai rapid.
Urmați un program organizat
Când ai un program fix și organizat la distanță, instinctele tale vor intra și te vor face să lucrezi conform programului tău. Mintea umană tinde să funcționeze bine atunci când există anumite limite, iar nivelul de productivitate crește. Scrierea obiectivelor tale te motivează și să le atingi.
Una câte una
Nu încerca să fii multi-tasker. Nu vă va crește productivitatea, ci doar o va reduce. Ar trebui să vă concentrați pe o sarcină la un moment dat, deoarece vă oferă spațiu pentru a vă concentra și a vă specializa în acea sarcină, îmbunătățindu-vă eficiența față de munca pe care o faceți.
Telefonul în modul silențios
Am înțeles, să stai departe de telefonul tău poate fi foarte dificil, deoarece oamenii sunt lipiți de telefoanele lor în zilele noastre. Dar cu cât ține mai mult telefonul în modul silențios, cu atât vei fi mai concentrat pe munca ta. Te vei putea concentra eficient.
Termină-ți cea mai grea lucrare dimineața
Aceasta poate să nu pară o soluție plauzibilă pentru mulți, dar îndeplinirea unei sarcini pe care vă temeți absolut să o faceți, chiar dimineața, vă va ajuta cu adevărat. Când împingeți ca o lucrare să fie făcută mai târziu în cursul zilei, pur și simplu amânați și, în cele din urmă, oamenilor le lipsește deloc munca. A-l termina chiar dimineața este de fapt o idee grozavă dacă ești deschis.
Prioritizează-ți munca
Când vă organizați munca, țineți o evidență a ceea ce ar trebui să fie prioritizat imediat și ce nu. Îți poți eticheta munca ca roșu: cea mai importantă lucrare, galben: poate aștepta, dar fă-o urgent și verde: poți face munca în ritmul tău. Etichetarea lucrării dvs. în acest fel vă va ajuta să vă îndepliniți munca în cel mai eficient mod.