Reclamă

Cu toții ne dorim să primim bani fără să facem absolut nimic. Acest lucru pare imposibil, însă există și oameni care fac imposibilul să fie posibil. Este și cazul unui japonez care a dezvoltat o afacere uimitoare, care s-a dovedit a fi profitabilă într-un timp foarte scurt. 

Shoji Morimoto și-a dat seama că meseriile la care visa nu i se potrivesc și nu îi aduc deloc fericirea. De aceea, acesta a luat hotărârea de a-și deschide propria afacere, cel mai probabil unică în lume. Tânărul a descoperit cum poate face bani fără să muncească.  

Munca multă, „sărăcia omului”, în unele cazuri

Shoji a decis să facă o astfel de afacere în momentul în care s-a săturat de presiunea societății care mizează extrem de mult pe meseria pe care o are fiecare persoană. Astfel, el a vrut să vadă ce se întâmplă dacă se angajează să nu facă nimic. Cum nu se aștepta, lucrurile au mers din ce în ce mai bune, iar acum are clienți pe bandă rulantă. 

Este vorba despre un serviciu de închirieri. Mai clar, acesta le oferă posibilitatea clienților de a nu sta singuri, fie că este vorba despre un eveniment sau despre o activitate zilnică. Acesta nu poartă discuții cu oamenii care îl apelează, însă îi însoțește pe aceștia acolo unde are nevoie. Mai exact, jobul acestuia este de a sta cu oamenii care nu vor să fie singuri. 

El este angajatul care primește bani fără să facă nimic! Cum este posibil acest lucru

Bărbatul care face bani fără să muncească

„Înainte să lansez acest serviciu de închirieri, mă uitam la oamenii de pe stradă și mă gândeam că sunt bine adaptați la societate, spre deosebire de mine. Dar acum cred că, chiar dacă arată normal la suprafață, ar putea avea o suferință sau un conflict. Cred că singurătatea e legată de motivul pentru care mă închiriază, dar acesta nu e singurul motiv, pentru că multe cereri le-am avut de la oameni aflați în relații interpersonale complicate”, a declarat Shoji într-un reportaj realizat de BBC. 

O sesiune alături de acest bărbat costă 10.000 de yeni, adică în jur de 85 de dolari. De asemenea, clienții trebuie să îi acopere toate cheltuielile, începând de la transport, mâncare și băutură. 

Cu Shoji scapi de singurătate

El vorbește cu clienții doar dacă este întrebat și nu se interesează de viața personală a clienților săi decât dacă aceștia vor acest lucru. 

Prin acest „loc de muncă”, Shoji Morimoto vrea să demonstreze că „a nu face nimic” și, pur și simplu, a fi acolo pentru oameni, poate avea o însemnătate.


Reclamă

Share.

Tânăr jurnalist de 25 de ani, absolventă a Facultății de Litere din Craiova, promptă atunci când vine vorba de redactarea articolelor de calitate, Mădălina a mai profesat în domeniu pentru cunoscute publicații din branșă. Iubește autenticitatea și este mereu la curent cu tot ceea ce se întâmplă în domeniul pe care a ales să-l urmeze. Este dinamică, informată și gata să facă față oricărei provocări, indiferent cât de dificilă pare.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro