Cum a început afacerea Denisei Tănase
Vedeta a povestit că mereu a fost pasionată de parfumuri. Totuși, Denisa Tănase nu a avut curajul să se lanseze într-un domeniu în care există deja nume mari. Asta până când a fost încurajată de soțul său, Mircea Brânzei, care în prezent, se ocupă și el de afacere.
Întrebată cum a început totul, Denisa Tănase a mărturisit că a investit inițial 500 de euro. La acel moment, nu se aștepta la un mare profit, dar surprinzător, afacerea s-a dovedit mult mai profitabilă decât ar fi crezut.
Vedeta recunoaște că nu are studii în ceea ce privește lumea afacerilor. Determinarea și sfaturile celor mai buni parfumieri au ajutat la dezvoltarea brandului.
@doza.de.podcast #mygeisha #mihaimorar #invatapetiktok #afacerionline ♬ original sound – doza.de.podcast
„Am pornit cu 500 de euro și mi-a zis: „Dacă facem asta, putem să face în primul an 80.000 de euro”. Noi în primul an am făcut 200.000 de euro. Eu am crezut că vrea să mă vrăjească. Pentru mine, artist, 80.000 de euro mi se părea o sumă colosală și ireală.
Poți să ajungi la un nivel de stres și oboseală, poți să ajungi foarte ușor la burnout și eu am ajuns acolo. Îți amorțesc mâinile, te arde la ceafă, sunt lucruri reale care se întâmplă. Nu dormi noaptea, ai insomnii, când dormi, visezi numai că amenajezi vitrine, că vorbești cu un client”, a povestit Denisa Tănase în cadrul podcastului lui Mihai Morar.