O adevărată criză de râs le-a fost provocată internauților de clipul video devenit viral. Dacă înainte prezentările de modă erau cât mai modeste, acum lucrurile au luat o notă mult mai amuzantă.
Pe celebra rețea de socializare TikTok a devenit viral clipul video postat de un internaut. Bărbatul a făcut o comparație între defilările de modă de acum 12 ani și cele din prezent. Diferența este uimitoare și de-a dreptul hilară. Clipul video a adunat extrem de multe aprecieri și comentarii.
Leșini de râs! Iată care este diferența dintre prezentările de modă de acum, și cele din anul 2010
În industria modelingului, atât femeile cât și bărbații abordau o atitudine cât mai simplă și deloc sofisticată, principalul scop fiind acela de a atrage atenția asupra ținutelor.
Nu asta se întâmplă și acum, în anul 2022. Modelele au tendința de a ieși cât mai mult în evidență, iar unele dintre ele se pare că au dat-o în zona comediei, așa cum se poate observa în comparația de mai jos.
@adelin_kotrong 2010 vs 2022? #ak???? ♬ sunet original – AK?
,,Cum se mergea în anul 2010 pe podium, la o prezentare de modă. Foarte relaxat, nimic improvizat. Totul să pară cât mai natural și mai degajat. La unele ținute cu pieptul în față și foarte atent să nu se împiedice, să fie totul ok.
Și cum se merge în anul 2022…”, este comentariul făcut de internaut.
Motivul pentru care creațiile de vestimentare sunt considerate neobișnuite
Te-ai întrebat vreodată de ce designerii aleg să creeze piese vestimentare atât de ciudate, încât niciodată nu le vei vedea pe rafturile magazinelor sau purtate de oamenii simplu? Ei bine, totul este o strategie de marketing.
Pe cât este de interesantă, pe atât de greu de înțeles poate fi industria modelingului. Există multe secrete în spatele scenei, iar o mică parte dintre ele au fost dezvăluite.
Se pare că principalul scop al designerilor care fac creații vestimentare cât mai ciudate este acela de a atrage atenția asupra brandului respectiv. Ulterior, după ce oamenilor le este captată atenție, brandul va putea să vândă mai repede produsele cât mai apropiate de gustul clienților.