Selly este primul vlogger din România care a atins cifra de 3 milioane de abonați. Pe lângă faptul că este un adevărat record, asta se traduce și în mulți bani. O parte din abonații lui Selly cred că acesta deja a ajuns la un milion de euro, dar datele ANAF arată altceva.
Fără doar și poate, Selly a reușit la vârsta lui ceea ce alții doar visează. Poate nu multă lume știe, dar vloggerul are în spate ani întregi de muncă. Andrei Șelaru s-a apucat de Youtube pe vremea când la noi nu era atât de bine implementat. Deși la început lucrurile nu au mers atât de bine, după ani de muncă, rezultatele nu au întârziat să apară.
Selly a ajuns azi un exemplu pentru toți tinerii care vor să activeze în domeniul online. Tânărul a avut mereu capacitatea de a se plia pe nevoile abonaților și a acceptat cu drag orice schimbare. De la muzică, la ipostaza de prezentator, Selly le-a bifat pe toate de-a lungul timpului.
Selly nu întoarce banii cu lopata
Vloggerul are și un spirit antreprenorial foarte bine dezvoltat și i-a plăcut din start să lucreze organizat. Astfel, după ce a văzut că numele lui generează bani frumoși, Selly și-a deschis o firmă. Selly Media Network este compania care figurează ca aparținând vloggerului, iar din datele ANAF obținute de fanatik.ro, se pare că este un drum lung până la un milion de euro.
Selly nu se poate plânge, mai ales că și în pandemie a avut profit. Așa cum a garantat, vloggerul își declară toate venituri la ANAF, spre deosebire de alți colegi de-ai lui de breaslă. Cifra lui de afaceri oscilează între 125.000 de euro și 200.000 de euro.
„Da, eu am 10 milioane de vizualizări în ultimele 28 de zile, mai mult decât ceilalţi vloggeri. Însă, multe dintre aceste vizualizări, probabil undeva la 40%, provin din din YouTube Shorts, care nu sunt monetizate. (…) Practic, am făcut din YouTube bani mai puţini decât chiria studioului în care filmez, dacă punem la socoteală şi TVA-ul”, a declarat Selly pentru paginademedia.ro.