Cunoscută în lumea vedetelor drept „Contesa Digitală”, Ana Morodan este una dintre cele mai cunoscute persoane din România. apreciată de cei de acasă pentru felul ei excentric și modul de gândire nonconformist pe care îl are, vedeta a făcut senzația atunci când a participat în aventura „Asia Express”.
În urmă cu ceva timp, vedeta a trăit aventura vieții ei. Aflată departe de origini, Ana Morodan a întâlnit nenumărate situații, bazate pe o altă cultură. Desigur, fiecare apariție a ei era un adevărat show, cei de acasă râzând cu lacrimi la reacțiile vedetei în diverse ipostaze.
Leșini de râs! Anei Morodan nu i-a venit să creadă că o femeie va naște în apă
Nașterile în apă sunt la modă printre mai multe mămici. Din mai multe puncte de vedere și decizii personale, multe femei care sunt pe punctul de a naște apelează la această variantă, considerând-o cea mai importantă pentru aducerea pe lume a pruncului lor.
Pentru Ana Morodan lucrurile nu au fost însă atât de simple. Când a auzit dorința unei femei de a naște în apă, reacția Anei Morodan nu a fost una prea liniștită. Divei nu i-a venit să creadă că femeile pe punctul de a naște aleg o astfel de opțiune.
„De ce nu te duci la un spital? De ce vrei să naști în cadă, fă?”, a fost răspunsul oferit de Ana Morodan, atunci când a auzit-o pe viitoarea mămică de faptul că va naște în apă.
@br._.uh2 #anamorodan #telespan #asiaexpress #asiaexpressromania #fy #fyp #fypシ #viral #makemefamous #romania #fypage ♬ sunet original – br._.uh2
Cât câștigă Ana Morodan într-o singură lună
Și-a clădit un adevărat imperiu și a muncit mult pentru tot ceea ce are în ziua de azi. Ana Morodan este apreciată de un număr mare de persoane. Vedeta are peste 390 de colaborări cu diverse mărci imporante în domeniul modei, frumuseței etc. Astfel, Ana Morodan are câștiguri destul de substanțiale, pe care nu s-a ferit să le expună.
„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.
Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele. Pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a povestit vedeta, într-un interviu pe care l-a acordat în presă.