Piața de valori s-ar putea să fie în scădere.
În timp ce inflația este în creștere, ceea ce duce la posibilitatea larg discutată a unei recesiuni care se profilează. Dar până acum nu există semne de consecințe atunci când vine vorba de industria călătoriilor. Citiți mai departe pentru a afla ce mesaj au directorii de top pentru marile lanțuri hoteliere pentru oaspeți în lunile următoare.
1.Companiile aeriene se luptă să țină pasul cu cererea în creștere
Pe fondul cererii mari de călătorii aeriene, companiile aeriene și-au extins programul. Luna trecută, American Airlines a anunțat că va adăuga noi zboruri către patru orașe mari. Și luna aceasta, Southwest a început să ofere și noi servicii.
Pe de altă parte, unele companii aeriene au făcut mișcări în direcția opusă în fața cererii. De exemplu, Delta Air Lines a anunțat că își va reduce programul de vară ca o modalitate de a face față acelorași condiții de piață. Într-o notă internă, compania aeriană a explicat că va trebui să-și reducă programele până în august. Ca o modalitate de a-și îmbunătăți fiabilitatea. Deoarece transportatorul se străduiește să țină pasul cu ceea ce nota descrie drept „cerere extremă” de pasageri care se adună spre cer.
2.Industria hotelieră se uită la cea mai fierbinte vară din istorie, spun directorii
Și cel puțin până acum, nici industria hotelieră nu vede niciun impact din cauza temerilor financiare care domină titlurile. În schimb, susțin directorii săi de top, industria hotelieră este pe drumul spre unul dintre cele mai fierbinți sezoane din toate timpurile. De fapt, CEO-ul Hilton, Chris Nassetta, a prezis că lanțul hotelier va avea. „Cea mai mare vară pe care am văzut-o vreodată în istoria noastră de 103 ani în această vară”, potrivit CNBC.
El a explicat cei doi factori majori care mențin cererea ridicată. Călătorii de agrement au retras economiile și că bilanţurile corporative sunt foarte profitabile.
3.Călătorii ar trebui să se aștepte la tarife mari ale camerelor, în conformitate cu aceste tendințe
În fața unei cereri atât de fierbinți de călători, hotelurile și-au crescut prețurile în conformitate cu condițiile pieței. La fel ca și alte industrii. „Prețul a crescut pentru orice, așa că nu suntem altfel decât atunci când mergi la o pompă de benzină. Sau la un magazin alimentar sau orice alt aspect al vieții”, a spus Nassetta pentru CNBC. — Este discreționar.
CEO-ul Marriott, Tony Capuano, a împărtășit același sentiment, sfătuindu-i pe călători să se aștepte la prețuri mari ale camerelor. El a remarcat că în weekendul Memorial Day, o măsură cheie a fost mult mai mare în comparație cu circumstanțele pre-pandemiei. Venitul companiei per cameră disponibilă a crescut cu aproximativ 25% în 2022, comparativ cu 2019. Și acest număr a fost și mai mare pentru proprietățile sale de lux, cum ar fi mărcile Ritz-Carlton și St. Regis. Care au înregistrat o creștere cu aproape 30 la sută a ratelor în primul trimestru al acestui an, comparativ cu 2019.
Mai exact, a spus el, călătorii ar trebui să se aștepte la tarife mai mari ale camerelor în destinații de agrement și de coastă cu cerere mare. Cu atât de multă cerere reținută, călătorii sunt intenționați să facă excursii de ultimă generație.