După o așteptare lungă, fanii serialului „Squid Game” răsuflă ușurați și sunt încântați de apariția celui de-al doilea sezon. Anunțul oficial a fost făcut de Netflix și confirmat de către creatorul serialului. Se anunță un nou sezon și mai incitat, cu răsturnări de situație și noi provocări.
Astăzi, Netflix a anunțat pe contul de Twitter apariția sezonului doi al serialului ce a cucerit toată lumea. În postare apare în prim-plan păpușa Young-hee, iar în ochii acesteia se poate observa cifra doi. Marele anunț a fost confirmat și de către Hwang Dong-Hyuk, creatorul blockbuster-ului.
Într-un mesaj recent, acesta le-a mulțumit fanilor pentru susținere și a anunțat că unele dintre personajele primului sezon o să poată să fie văzute și în partea a doua.
„O rundă cu totul și cu totul nouă urmează să apară. Mi-a luat 12 ani să aduc la viață primul sezon al Squid Game. Dar a durat doar 12 zile ca Squid Game să devină cel mai urmărit serial din toate timpurile, pe Netflix. Ca scriitorul, producătorul și regizorul serialului, (n.r. – vreau să transmit) o dedicație pentru fanii de oriunde din lume. Vă mulțumesc pentru că ne urmăriți și iubiți serialul.
Iar acum Gi-hun revine, Front Man revine. Sezonul 2 apare. Bărbatul în costum cu ddakji s-ar putea să revină. De altfel, îl veți cunoaște și pe iubitul lui Young hee, Cheol-su. Haine să ne fiți alături într-o nouă rundă.”, a fost mesajul transmis de către Hwang Dong-Hyuk.
„Squid Game” a doborât recordurile
Anul trecut, un serial coreean uimea pe toată lume. „Squid Game” spune povestea unui concurs unde 456 de indivizi, toți având mare nevoie de bani, participă la versiuni mortale ale unor jocuri cunoscute pentru copii, în speranța că vor câștiga și vor lua un premiu uriaș. Traseul acestora este unul periculos și există un sigur câștigător.
Serialul a fost extrem de bine primit de public, reușind să bată toate recordurile. Din data de 17 septembrie, când a debutat pe Netflix, „Squid Game” a ajuns pe primul loc din Top 10 în 94 ţări. Mai mult, producția a reușit să bată un alt record, iar în doar 12 zile a fost urmărită de 111 milioane de utilizatori.