Reclamă

Victor Slav nu a lăsat armele jos după ce a pierdut afacerea pe care o avea. Fostul prezentator s-a reinventat și a încercat o nouă variantă de a face bani. De data aceasta nu a pornit singur pe acest drum ci alături de iubita lui.

Face comerț cu parfumuri arăbești

În România, piața parfumurilor a început să aibă mare deschidere și spre elixirurile arăbești. Cu niște note extrem de puternice, acestea au intrat rapid în topul preferințelor românilor. Victor Slav și iubita lui au speculat din plin momentul și au pus la bătaie un plan pentru a da lovitura. Cei doi s-au apucat de comercializarea parfumurilor arăbești pe internet.

Cei doi și-au deschis un magazin online unde doritorii pot plasa comenzi.Victor se implică mult în promovarea micului business, mai ales în mediul online. Acesta postează pe Tik Tok numeroase filmulețe în care descrie parfumurile în detaliu.

Sursa foto: Instagram

Fostul prezentator pare să se fi specializat mult pe nișa respectivă, cunoscând detalii despre notele fiecărui produs în parte.

Fostul soț al Biancăi Drăgușanu speră să aibă succes deși deja vorbim despre o piață suprasaturată de parfumuri arăbești, inclusiv în România. Numeroase magazine online comercializează astfel de produse, atât originale cât și fake.Pentru a da lovitura, Victor și iubita lui au stabilit niște prețuri foarte accesibile pentru decadentele elixiruri. Un parfum celebru în această nișă, pe site-ul lor poate fi achiziționat cu doar 69 de lei.

Pandemia i-a închis afacerea

Victor Slav a încercat marea cu degetul în lumea afacerilor. Fostul prezentator a investit anul trecut o avere într-o cafenea pe care a deschis-o în zona de nord a Capitalei. Din păcate, planurile nu au mers deloc așa cum acesta a sperat. După doar câteva luni, vedeta a închis business-ul, pierzând astfel toți banii.Din cauza pandemiei și a regulilor restrictive, Victor nu a avut aproape deloc clienți, iar de aici până la faliment a fost un singur pas.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro