O clientă Starbucks susține că în momentul în care a primit comanda de cafea, a fost luată complet prin surprindere. Băutura a venit la pachet cu un „mesaj secret” din partea unui angajat.
Ce a uimit-o pe tânără
Clienții Starbucks sunt obișnuiți cu ideea transpusă de companie, prin care numele cumpărătorilor să fie scris pe comanda făcută. De multe ori, însă, numele acestora este scris greșit. Poate pentru că angajații nu sunt foarte atenți la pronunția numelui sau poate pentru că nu manifestă destul interes în acest sens.
Există, totuși, răutăcioși care spun că aceasta este o strategie făcută pentru a le crește popularitatea mai mult. Asta pentru că majoritatea „greșelilor” sunt postate pe rețelele de socializare.
O clientă Starbucks a primit un astfel de mesaj. Nu cu numele ei, ci cu un compliment „secret”. Când a primit comanda, în partea de sus a paharului era o săgeată trasă în jos, unde era tipărit mesajul companiei pentru clienți. Angajatul a acoperit câteva cuvinte din textul: „Atenție! Băutura pe care urmează să o savurezi este extrem de fierbinte” și a reieșit textul; „Atenție! Ești extrem de fierbinte”.
Una peste alta, Ashley nu era singură la Starbucks, ci împreună cu soțul ei. Videoclipul amuzant s-a viralizat rapid și a trecut de 1 milion și jumătate de vizualizări.
Gest special din partea unei angajate Starbucks
Un caz la fel de deosebit s-a întâmplat într-o altă cafenea, din Statele Unite. Un bărbat surd, care frecventa Starbucks, a primit un bilet emoționant din partea unei angajate. Aceasta a învățat limbajul semnelor pentru bărbatul de 23 de ani care mergea regulat acolo.
Angajata i-a transmis bărbatului că a învățat limbajul doar pentru ca acesta să fie servit la fel ca toți ceilalți. Tânărul a aflat ulterior că barmanița învățase singură din clipurile de pe Youtube. Acesta a fost invitat la un post local de televiziune și a declarat că a fost foarte impresionat de gestul femeii.