Dacă ești o persoană activă pe rețelele de socializare, probabil că până acum ai observat nenumăratele reclame la produsele pentru slăbit. Excepție nu face nici Instagram-ul, care este plin de ceaiuri, pastile și rețete minune care promit să ofere cumpărătorilor corpul perfect. Mai grav este faptul că astfel de produse sunt recomandate de influenceri, iar persoanele care le admiră cad în plasa promisiunilor acestora.
După ziua de astăzi, numărul acestor reclame va scădea drastic. Acest lucru se datorează noii politici de utilizare Instagram, care a redus riguros lista produselor cosmetice și de slăbit care pot fi promovate prin intermediul acestei rețele de socializare.
Potrivit noii politici care se adresează utilizatorilor din întreaga lume, acest tip de reclame va fi afișat doar persoanelor care au peste 18 ani, iar produsele care promit rezultate miraculoase legate de slăbit sau suplimente nutritive vor fi interzise în totalitate.
În următoarele săptămâni, Instagram va oferi posibilitatea ca postările care încalcă această nouă politică de utilizare să fie raportate.
Acest anunț este un mare câștig pentru persoanele care promovează un stil de viață sănătos, dar și pentru utilizatori. Prin noile măsuri adoptate, Instagram dovedește că este atent la tipul de postări care sunt prezentate utilizatorilor, iar sănătatea lor este importantă.
Decizia va intra în vigoare în următoarele săptămâni, iar platforma de socializare va fi eliberată de o mare parte din aceste reclame.