Reclamă

TikTok testează o nouă opțiune care le va permite utilizatorilor să ofere un dislike comentariilor, reprezentând un efort de a ajuta oamenii să simtă mai mult control asupra a ceea ce văd. 

Reprezentanții companiei au dezvăluit experimentul într-o postare pe blog-ul companiei, asupra celui mai recent raport de aplicare a regulilor comunității, care urmărește modul în care TikTok își aplică politicile de siguranță.

Cum o să îi afecteze această nouă funcție pe utilizatori

Momentan, TikTok nu a oferit prea multe detalii despre cum va funcționa această funcție sau despre cum arată. Unii utilizatori care par să facă parte din test au partajat screenshot-uri pe Twitter, care arată un buton pentru dislike care apare lângă inima clasică, aflată în secțiunea de comentarii ale videoclipurilor.

Sursa: Social media

Dar cu toate acestea, compania a precizat că utilizatorii individuali nu vor avea de unde să știe dacă comentariul lor nu a fost apreciat, așa că se pare că numărul de dislike nu va fi vizualizat în același mod în care sunt apreciați.

„Am început să testăm o modalitate de a permite persoanelor să identifice comentariile pe care le consideră irelevante sau neadecvate.

Acest feedback al comunității se va adăuga la gama de factori pe care îi folosim deja pentru a menține secțiunea de comentarii în mod constant relevantă și un loc pentru un engagement real.

Pentru a evita crearea de neplăceri între membrii comunității sau pentru a-i demoraliza pe creatori, doar persoana care a înregistrat un dislike la un comentariu va putea vedea că a făcut acest lucru.”, au explicat reprezentanții companiei.

Stop „antipatiilor”de pe rețelele de socializare

Subiectul antipatiilor de pe social media a fost, oarecum, un subiect controversat. YouTube, care a reprezentat de-a lungul anilor zona prolifică pentru antipatii publice, a făcut recent să conteze neaprecierea unui comentariu, spunând că funcția contribuie la hărțuirea altor utilizatori ce este direcționată pe platformă. Deși unii creatori au salutat mișcarea, s-a dovedit atât de controversată încât chiar și unul dintre co-fondatorii YouTube a protestat față de această schimbare.

În cazul lui TikTok, se pare că antipatiile vor fi mult mai limitate decât modul în care le-a folosit YouTube. Compania a propus, până acum, că funcția este menită să ajute la informarea modului în care clasifică comentariile și să ofere creatorilor o modalitate de a controla care sunt cele mai vizibile.


Reclamă

Share.

Sunt o persoană liniștită, sociabilă și ambițioasă. Îmi place ideea de a livra informații necunoscătorilor, ador să ascult poveștile oamenilor și să ofer ajutor atunci când mi se cere.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro