Deși există o multitudine de argumente care evidențiază potențialul mare de câștig pe platformele de social media, cum ar fi YouTube și Instagram, există puțină transparență în ceea ce privește câștigurile pe TikTok.
Cu toate acestea, deoarece platforma a crescut concomitent cu creșterea timpului petrecut pe aplicație. De la 442,9 minute în octombrie 2019 la 858 minute în martie 2020. Așadar, aveți câteva oportunități de a vă câștiga existența pe TikTok.
Cât se poate câștiga pe TikTok
Estimările sugerează că un creator de conținut cu 100.000 de urmăritori poate câștiga în medie între 200 de și 1000 de dolari pe lună. Cei care au peste 1 milion de urmăritori pot câștiga în medie între 1000 și 5000 dolari lunar.
Influencerii de pe Tiktok sunt plătiți în principal în funcție de numărul de aprecieri, vizionări și comentarii la videoclipurile sponsorizate. Reprezentanții reclamelor sponsorizate plătesc, în general, influencerilor pentru videoclipurile care pornesc de la 1000 de vizualizări. Prin urmare, dacă un influencer primește în medie 450 de dolari la jumătate de milion de vizualizări, atunci va câștiga aproximativ 0,9 dolari la 1000 de vizualizări. În consecință, sumele mici, cum ar fi 2 până la 4 cenți se pot aduna pe parcursul lunii dacă ai 1000 de vizualizări.
În plus, videoclipurile dedicate sponsorizărilor mărcilor pot câștiga până la 1000 dolari pentru o singură postare cu 100.000 de vizionări. Videoclipurile dedicate sponsorizărilor aplicațiilor pot câștiga între 100 și 250 de dolari.
Cu toate acestea, veniturile pot diferi în funcție de mai multe aspecte. Țara unde locuiți, demografia publicului și de diferența dintre bugetele de publicitate pot face diferența în cazul câștigurilor. Mediile sugerează că, cel mai probabil, puteți genera de la 200 până la 1000 de dolari lunar. Asta în cazul în care aveți 100.000 de urmăritori. De asemenea, se pot câștiga între 1000 și 5000 de dolari lunar cu 1 milion și abonați pe platformă. Mai mult, este posibil să creșteți aceste câștiguri prin vânzarea de mărfuri, furnizarea de link-uri afiliate și promovarea altor conturi de rețele sociale.