Gina Pistol este una dintre cele mai cunoscute vedete de la noi. Blondina s-a bucurat de expunere pe micile ecrane, iar asta a ajutat-o și în mediul online. Gina este foarte căutată de către branduri pentru a le promova. Acum, vedeta a ajuns în etapa în care își poate alegere colaborările.
Gina Pistol a știut mereu cum să îmbine utilul cu plăcutul. Vedeta a fost conștientă de potențialul și de capitalul ei de imagine. În online, a știut cum să își negocieze contractele. De când a devenit mămică și a renunțat la proiectele TV, iubita lui Smiley și-a asigurat un venit considerabil din postările pe social media.
Cine aduce mai mulți bani în casă, Gina Pistol sau Smiley
Gina Pistol este veterană în ceea ce face, așa că brand-uri sunt și ele conștiente de impactul pe care aceasta îl are asupra comunității sale de urmăritori. Astfel, Gina a reușit să crească și a ajuns să primească și 2.000 de euro pe o singură postare. Cei care o urmăresc și-au dat seama că vedeta bate palma doar cu brand-uri de renume, potente din punct de vedere financiar.
Înainte să apară Josephine în viața ei, Gina Pistol făcea bani frumoși și din televiziune. Cei de la Antena 1 au apreciat-o mereu pe Gina pentru ptofesionalismul de care a dat dovadă, așa că banii au fost pe măsură. Iubita lui Smiley primea, pentru un singur sezon de filmări, nici mai mult, nici mai puțin de 15.000 de euro. Având în vedere că vedeta are la activ aproape 10 sezoane de „Chefi la cuțite”, la un calcul simplu, aflăm că aceasta a încasat 135.000 de euro din acest proiect.
Nici Smiley nu stă deloc rău la capitolul bani. Artistul este mereu solicitat la evenimente și, chiar dacă a fost pandemie, nu a vut motive să se plângă. Iubitul Ginei a găsit alte variante, la fel de bănoase. Ba mai mult, a urmat-o pe Gina Pistol și a început să bată palma pentru reclame cu nume puternice, precum BCR sau Pepsi.