După ce în ultimii ani a început să ia amploare conceptul „loot box”, prin care cei abonați primesc în fiecare lună, la usă, un pachet cu bunătăți sau obiecte dintr-o anumită categorie pentru degustat, Compania VP Craft Industries SRL, a decis să facă același lucru și pentru iubitorii de bere.
Campania se numește „The Beer Institute” și este destinată tuturor celor care îndrăgesc gustul berii. Aceștia își propun să livreze la ușa celor abonați un kit de degustare cu bere artizanală românească.
Programul este primul de acest gen din țară, iar toți amatorii de bere din toată țara se vor putea abona la acest serviciu și vor primi, o dată pe lună, un kit de degustare cu bere artizanală românească.
„Am decis să lansăm acest serviciu inedit, pentru a aduce mai aproape de toți consumatorii berea artizanală românească. Astfel, în fiecare lună, vom face o selecție a celor mai noi beri care se lansează în România și le vom reuni într-un kit care poate fi comandat direct acasă. Vom livra o experiență completă, formată dintr-un ambalaj spectaculos, trei stiluri diferite de bere artizanală (câte două sticle din fiecare sortiment) și cartonașe de colecție cu informații despre fiecare stil de bere în parte: ingrediente, timp de fermentare, parametri de producție, sugestii de consum și asociere cu preparate culinare”, a declarat Adina Mugescu, Director General și co-fondator al companiei VP Craft Industries SRL.
Serviciul va funcționa sub forma unui abonament lunar, trimestrial sau anual plătit online cu cardul bancar. Fiecare abonat trebuie să creeze un cont în care să furnizeze nume, prenume, adresă de email, număr de telefon și adresă de livrare, precum și tipul de abonament. Prețul unui kit lunar de degustare este de 120 de lei, iar transportul pe tot teritoriul României este inclus. Dacă se alege opțiunea de abonament anual, în valoare de 1.440 de lei, abonatul primește 13 kituri (12+1). Pentru a primi pachetul, plata trebuie efectuată până pe data de 10 a fiecărei luni, în cazul abonamentelor lunare.
„Pe parcursul anului 2019 s-au lansat peste 200 de sortimente diferite de bere artizanală românească, iar peste 100 dintre acestea au fost beri experimentale – s-au produs o singură dată. Berea artizanală este produsă în loturi mici (1.000-2.500 de sticle), așa că mulți dintre consumatori n-au reușit să le încerce pe multe dintre ele. Iubitorii de bere care se vor abona pentru a primi kitul de degustare, vor primi într-un an 36 de stiluri diferite de bere, atent alese doar dintre noutăți. Experiența oferită este astfel una completă, cu accent pe educare și experimentare“, a declarat Andreea Săraru, co-fondator al The Beer Institute.