Reclamă

TikTok-ul este locul unde lumea găsește vrute și nevrute. Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că pe platformă totul se viralizează cu viteza luminii. În funcție de sezon sunt dictate și trend-urile, astfel că, acum, în perioada sărbătorilor de iarnă, TikTok-ul este plin de idei de cadouri și nu numai. Elise Harmon, o tipă din  America a decis să își cumpere vestitul advent calendar de la Chanel și să se filmeze în timpul unboxing-ului. Ceea ce a putut să găsească acolo a lăsat pe toată lumea cu gura căscată.

Elise Harmon a simțit că acesta poate fi momentul ei de glorie. Într-o lume a TikTok-ului plină de dans și de trucuri de makeup, tânăra a decis să fie diferită. Elise a preconizat că în această perioadă sunt la mare căutare vestitele advent calendare, așa că a trecut șa treabă. Elise nu s-a limitat la un produs banal, ci a optat pentru advent calendarul de la Chanel.

Elise Harmon a devenit virală pe TikTok după ce a cumpărat un advent calendar de la Chanel. Ce a găsit înăuntru a șocat pe toată lumea
Instagram

Elise Harmon a dat o avere pe calendarul de la Chanel

Cu o astfel de bijuterie în mână, Elise Harmon a filmat întreg procesul de unboxing în fața fanilor. Tânăra a cheltuit 825 de dolari pe un astfel de calendar, iar așteptările au fost pe măsură. Deși știa că nu va găsi produse full size sau genți care costă o avere, totuși, nu se aștepta nici la o asemenea surpriză.

Advent calendarul de la Chanel a reușit să o să o uimească pe Elise și nu în cel mai plăcut mod. În schimbul celor 825 de dolari cheltuiți, tiktokerița a primit un ambalaj frumos, câteva stickere cu brand-ul și câțiva săculeți pentru bijuterii. Inițial, a crezut că este o glumă proastă. Pe măsură ce a avansat cu unboxing-ul, Elise Harmon a realizat că așa sunt toate produsele calendarului.

Reacția tipei a devenit virală instant, iar videoclipul postat a adunat milioane de aprecieri și de vizualizări. Elise a vrut să le semnaleze urmăritorilor ei că la pomul lăudat nu este bine să te duci cu sacul. Materialul ei a ajuns să fie distribuit peste tot, iar brand-urile rivale au început să regândească strategiile pentru alcătuirea propriilor calendare.


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro