Pandemia a afectat pe toată lumea, însă vedetele au găsit o portiță de scăpare, pentru a își rotunji veniturile. Majoritate își desfășoară acum activitatea cu preponderență în mediul online, iar contractele de imagine le aduc venituri frumoase. La fel face și Oana Roman, iar sumele încasat nu sunt de neglijat.
Oana Roman este foarte activă în mediul online, are numeroși urmăritori, iar adese le prezintă acestora diverse produse. Contracte de publicitate vin pe bandă rulantă și acoperă multe domenii. Recent, aceasta a promovat un tip de pâine, iar pentru o singură postare pe rețelele sociale ar primi aproximativ 300 de euro, potrivit voceabanilor.ro.
Oana Roma, propria afacere
Pe lângă veniturile pe care le încasează din contracte de imagine, Oana Roman are și propria afacere. Alături de Marius Elisei, vedeta a pus bazele unui magazin de haine, care își propune să ofere ținute diverse pentru orice formă de corp.
Vedeta este mândră de afacerea ei, iar prețurile pe care Oana Roma le cere pentru hainele de pe site sunt unele accesibile. De exemplu, un trening de catifea costă puțin peste 200 de lei, iar rochiile elegante costă în jur de 160 de lei. Pe lângă haine sport și rochii, pe site-ul de haine al Oanei Roman pot fi comandate și geci, accesorii sau lenjerie de corp.
„După ce am muncit pentru alții, am decis să am businessul meu. Un magazin online cu haine de calitate, de la rochițe, până la lenjerie modelatoare, de toate mărimile. Foarte des am fost întrebată pe Instagram sau Facebook de unde îmi cumpăr hainele, motiv pentru care am considerat să deschid acest magazin, dacă tot inspir doamnele cu ținutele mele.
Prețurile sunt accesibile, hainele sunt de bună calitate. Am făcut deja ședința foto și urmează să dau drumul și la site. O să mă dedic foarte mult, o fac cu mare drag”, a declarat Oana Roman înainte de lansa site-ul de haine.