Reclamă

Facebook ar putea deveni o amintire în curând. Nu vorbim despre rețeaua de socializare în sine, ci despre numele ei. Mark Zuckerberg a schimbat deja numele companiei. Vestea a fost dată de mai multe ziare internaționale acum câteva zile de presa internațională. Mai mult, se pare că aceasta nu este singura schimbare pentru utilizatori.

Facebook devine Meta, iar asta te poate pune pe gânduri

Informația că Mark Zuckerberg ar vrea să schimbe numele celei mai cunoscute rețele de socializare a fost publicată prima dată de către cei de la The Verge. Apoi a fost preluată și de Reuters și The Guardian. Facebook și-a schimbat numele după discuția de la conferința anuală a companiei de pe 28 octombrie. Schimbarea a avut loc într-un context în care Mark și-a propus să transforme rețeaua de socializare în ceva mai mult, într-un ”metavers”. Mai exact, adică un univers virtual, în care oamenii își pot folosi imaginația pentru a depăși barierele lumii reale.

Presa internațională scrie că peste 100.000 de angajați de la Facebook lucrează la sistemul hardware. În viitor, acesta ar urma să stea la baza ”metaversului” la care visează Mark Zuckerberg. Facebook este, la ora actuală, cea mai populară aplicație din România; după urmeazî Instagram și TikTok.

Mark Zuckergerg
Facebook și-a schimbat deja numele. În ce vrea să îl transforme Mark Zuckerberg?

Ce presupune metaversul lui Zuckerberg?

Ce înseamnă un metavers? Un univers online în care oamenii pot să se joace, să lucreze și să comunice într-un spațiu virtual; de cele mai multe ori, cu o cască de realitate virtuală pe ochi. Ca totul să pară important, CEO-ul Meta a spus că schimbarea de brand vine deoarece numele Facebook ”nu poate să reprezinte tot ce face azi, cu atât mai puțin în viitor” și trebuie să se schimbe.

Până acum, Facebook a fost compania mamă a WhatsApp, Instagram, Oculus, Messenger și Facebook. Schimbarea anunțată cu surle și trâmbițe de Mark Zuckerberg în ultimele 24 de ore este că toate aceste entități vor activa sub Meta. Acestea este noua companie din spatele produselor, serviciilor, platformelor deținute de Mark Zuckerberg.


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro