Cu toții ne dorim un corp perfect, însă de cele mai multe ori kilogramele în plus ne împiedică să avem o imagine bună despre noi înșine.

Într-o lume în care există sute de diete și sfaturi pentru a scăpa de greutatea nedorită, uităm adesea că corpul nostru funcționează după propriile reguli și că nu suntem toți la fel. Ce înseamnă asta? Trebuie să reținem că ceea ce funcționează pentru cineva poate la fel de bine să fie dăunător pentru alta persoană.

Cum poți slăbi încet, dar sigur?

  1. Mănâncă jumătate din porția ta normală de alimente nesănătoase. Nu este necesar să renunți la mâncarea care îți place ca să slăbești, dar te poți învăța să o consumi în mod ponderat. Echilibrul între plăcere și obiceiuri sănătoase este cel mai important atunci când ne dorim să ne păstrăm o greutate normală.
  2. Fă schimbări în viața ta de zi cu zi. Alege să mergi în fiecare zi pe jos la locul de muncă sau să urci pe scări în loc să folosești liftul. Nu este nevoie de ore petrecute din greu la sala de fitness, ci trebuie doar să îți mărești nivelul de activitate zilnic.
  3. Nu te compara cu alții. Corpul tău este unic și are propriile nevoi. Dacă tu simți că ai nevoie de anumite alimente în dieta ta, nu alege să le excluzi doar pentru că o anumită dietă interzice consumul acestuia. Tu îți faci propriile reguli.
  4. Creazăți obiceiuri sănătoase. Alege să mănânci alături de fiecare masă o salata sau un fruct, iar asta te va face să te simți mai sătul și să consumi mai puține alimente nesănătoase. Nu trebuie să te înfometezi pentru a slăbi.
  5. Nu îți stabili țeluri care nu sunt realizabile. Nu există nici o modalitate prin care să slăbești mult și rapid. Acordă-ți timp să faci schimbări și ai răbdare cu corpul tău.