Reclamă

BLACKPINK , trupa feminină de K-Pop cu doar 13 melodii, un single solo lansat de Jennie și o melodie în colaborare cu Dua Lipa a reușit că ajungă aibă un succes uriaș.

Iată deci 10 lucruri pe care trebuie să le știi despre cea mai mare trupă de fete, a momentului.

1. Dețin recordul pentru cel mai vizionat videoclip al unei trupe K-Pop

Single-ul Ddu-Du Ddu-Du care a fost lansat în iunie, 2018 a reușit să strângă până în prezent peste 1 miliard de vizualizări și peste 12 milioane de like-uri. Sigurul artist kpop care a mai reușit acest lucru este PSY cu al său Gagnam Style. Totodată BLACKPINK a devenit trupa kpop cu cel mai mare număr de abonați pe canalul de youtube 35.3 milioane.

2. Prima trupă kpop care a performat la Coachella

BLACKPINK a făcut istorie cu performanța lor, vara trecută, devenind primul grup de fete K-pop care a avut vreodată spectacole la Coachella. Momentul a fost extrem de apreciat atât de fani cât și de cei care le-au ascultat pentru prima dată. De asemenea, trupa a apărut și în documentarul Coachella: 20 de ani în deșert. În timp ce grupul hip-hop Epik High a fost primul act coreean major care a cântat vreodată în 2016 festivalul din Indio, din California.

 

3. Vorbesc cinci limbi diferite

Membrele BLACKPINK vorbesc fluent coreeana și japoneza. În timp ce trei dintre fete vorbesc fluent engleza ceea ce le permite să comunice cu fanii din întreaga lume. Jennie a crescut în Noua Zeelandă; Rosé s-a născut în Noua Zeelandă, dar a crescut în Australia; iar Lisa s-a născut și a crescut în Thailanda. Doar Jisoo a crescut la Seul și nu stăpânește pe deplin engleza, deși vorbește chineză.

4. BLACKPINK a fost creată de YG Entertainment

Ca să devii un artist în Coreea de sud trebuie să începi ,,antrenamentul” într-o agenție. Există două mari posibilități. Dacă ești bun, agenția te lansează, sau chiar dacă ai așteptat 5 ani, riști să nu intri pe piață. Fiecare agenție sud-coreea se asigură că artiștii pe care îi lansează știu să cânte, să danseze sau să vorbească în public.

Cunoscut drept unul dintre „cei trei mari”, alături de SM Entertainment și JYP Entertainment, YG Entertaimat a avut artiștii de succes în industrie cum ar fi Big Bang, Psy și 2NE1. Însă fanii au subliniat cu fiecare ocazie felul în care agenția își tratează grupurile de băieți care par să primeze, comparativ cu grupurile feminine.

5. Fanii au propriul nume

La fel ca majoritatea actelor K-Pop, fanilor fideli ai trupelor au primit propriul lor nume unic. Fanii trupei se numesc BLINKS. Tot ce trebuie să faceți este să uniți black cu pink și veți înțelege.

6. Singura trupă kpop de fete care s-a clasat cel mai sus în topul Billboard

„Ddu-Du Ddu-Du” a rescris istoria când a debutat pe poziția 55 în Billboard Hot 100, ajungând, de asemenea, pe poziția 39 ca melodii de streaming. Single-ul a fost lansat ca parte a EP-ului Square Up – care a înregistrat de asemenea un record ajungând pe poziția 40 în topul albumelor Billboard 200.

7. Sunt cei mai urmăriți kpop idoli pe Instagram

Cele patru membre: Lisa, Jennie, Rosé și Jisoo sunt cei mai urmăriți kpop idoli pe Instagram. Lisa are în acest moment 32,9 milioane de urmăritori, Jennie 26,8 milioane de urmăritori. Rosé a strâns 23,9 milioane de urmăritori, iar Jisoo a ajuns la 22,4 milioane de urmăritori. Contul trupei BLACKPINK are 23,2 milioane de urmăritori.

https://www.instagram.com/p/B_Lh3Rmj_nM/?utm_source=ig_web_copy_link

8. Fetele colaborează cu brand-uri renumite ca Chanel, YSL sau Samsung

Pe lângă succesul pe plan muzical, fetele au reușit să își adjudece colaborări cu nume mari din industrie: Chanel, Kia, Adidas, Samsung, YSL, Dior, Celine sunt doar câteva exemple. Ele au atât colaborări individuale cât și de grup. Brand-urile vor să aibă colaborări cu artiști kpop mai ales datorită popularității și a fanilor extrem de dedicați.

9. Vor lansa cântece solo

Compania a anunțat că fiecare membră va avea și proiecte solo, ceea ce le oferă fanilor șansa să le descopere mai bine pe fete. Jennie a fost prima care a lansat cântecul solo, denumit ,,Solo” în noiembrie 2018. Single-ul a devenit cel mai vizionat videoclip de la o artistă feminină solo K-Pop în primele 24 de ore de la lansare, iar în acest moment are peste 450 de milioane de vizualizări.

10. Vor reveni cu muzică nouă în iunie

Pe lângă colaborarea cu Lady Gaga pentru melodia Sour Candy care se așteptă să fie lansată pe 29 mai, cele patru fete vor lansa muzică nouă în iunie, potrivit informațiilor. O veste minunată pentru fani, care au avut de așteptat mai bine de un an pentru a asculta ceva nou de la BLAKPINK. O așteptare extrem de grea în condițiile în care trupa are doar 13 melodii.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro